F E J L E S Z T É S E K

 


Közszolgálati teljesítményértékelés (TÉR)

"Az ÁROP 2.2.5 „Humánerőforrás-gazdálkodás a központi közigazgatásban” című kiemelt projekt keretében megvalósuló teljesítményértékelési rendszer alapvető célja a közszolgálati tisztviselők teljesítményének javítása révén, a munkájuk végzéséhez szükséges kompetenciák (ismeret, tudás, készségek, képességek, szociális szerepek, én-kép, személyiségvonások, motiváció) fejlesztésével a szervezet célkitűzéseinek eléréséhez hathatósan hozzájárulni. Alapvető feladata pedig – az értékelési tényezők, valamint a mérési és az értékelési módszerek kombinált alkalmazásával – annak megállapítása, hogy a közszolgálati tisztviselő milyen mértékben és eredménnyel járult hozzá a szervezet céljainak eléréséhez."

A TÉR informatikai rendszere egységesen támogatja a Kttv. jogállású munkatársak (kb. 120.000 fő), illetve a Hszt. és Hjt. jogállású munkatársak teljesítményértékelését.

A rendszer 2015-ben kibővült a "Kompetencia-tesztek" felhasználói alapmodullal.

A rendszer üzemeltetője a BM Közszolgálati Személyzetfejlesztési Főigazgatóság.

A TÉR hivatalos oldala: http://ter.gov.hu

 


Common Assessment Framework (CAF)

"Az Európai Unió közigazgatásért felelős főigazgatói 2012-ben jóváhagyták a Közös Értékelési Keretrendszer (CAF modell) továbbfejlesztett verzióját, ami alapján a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium elkészítette a modell új, nemzeti változatát. Az új CAF modell online alkalmazásának elősegítése érdekében fejlesztettük tovább a korábban már sikeresen működő, valamennyi közigazgatási intézmény számára ingyenesen használható CAF online rendszert. A szolgáltatás támogatja a CAF önértékelési folyamat teljes körű, felhasználóbarát, elektronikus megvalósítását.
Reméljük, hogy a rendszer alkalmazása megkönnyíti Önök számára a CAF önértékelést, amely segítséget nyújt szervezete teljesítőképességének növeléséhez, közigazgatási szolgáltatásai minőségének javításához."

A rendszer üzemeltetője és módszertani támogatója a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium.

A CAF hivatalos oldala: https://caf.gov.hu

 


Közszolgálati Statisztikai Információs Rendszer (KÖZSTAT)

"A Magyary Zoltán Közigazgatás-fejlesztési Program kiemelt feladatként határozza meg a közigazgatás személyi állományának megújítását, a közszolgálati életpályák fokozatos kialakítását. E célkitűzések megvalósítása számos kormányzati döntés meghozatalát teszi szükségessé, amelyek magas színvonalú szakmai előkészítése elképzelhetetlen egy folyamatosan működő, korszerű vezetői döntéstámogatási információs rendszer nélkül. Az „Új közszolgálati életpálya” című ÁROP-2.2.17-2012-2013-0001 projekt keretében megvalósított Közszolgálati Statisztikai Adatbázis (KÖZSTAT) lehetővé teszi a rendszeres és eseti közszolgálati statisztikai adatgyűjtések végrehajtását, emellett az adatbázis támogatja a nemzetközi adatszolgáltatások teljesítését, valamint – a Kormány által meghatározott körben – a közvélemény tájékoztatását."

A rendszer üzemeltetője a BM Közszolgálati Életpálya Fejlesztési Főosztály.

A KÖZSTAT hivatalos oldala: https://kozstat.gov.hu

 


Feladatkezelő Központ

A szervezetek ügymenetében, illetve a dolgozók feladatainak megoldásaihoz a technikai eszközök (elektronikus adattárolók, internet, egyszerűen használható és gyors információs csatornák, tudásbázisok, intelligens eszközök, stb…) jelentős támogatást biztosítanak. Ennek következménye, hogy ugyanannyi idő alatt több feladat elvégzésére vagyunk képesek: az egyes tevékenységek elvégzéséhez kevesebb időre van szükségünk, ezért a napi feladataink száma megnövekedett.

A rendszer célkitűzései:

  • Legyen rend a szervezet feladatainak nyilvántartásában
  • Legyen felelőse minden feladatnak
  • Legyen mérhető a végrehajtás hatékonysága
  • A mérések tegyék lehetővé a hatékonysági problémák felismerését

A rendszer felépítése: letöltés

Próbaverzió: teszt-webhely

 


"DC-Store" - Webes Vállalatirányítási Rendszer

A rendszerek funkciói az alábbi területeket fedik le

  • Számlázás, számlanyilvántartás
  • Készletek nyilvántartása, beszerzések-eladások nyomonkövetése, leltárkészítés
  • Több raktár használata
  • Szerzodés-nyilvántartás, szerződések alapján automatikus számlagenerálás
  • Bérbeadott eszközök nyilvántartása, munkalapok kezelése
  • Árurendelések figyelése, koordinálása, elemzése
  • Paraméterezheto statisztikai kimutatások, listázások, jelentéskészítés a hivatalok felé
  • Stratégiai döntések elokészítése, menedzselése
  • Projektekhez kapcsolt email-ek küldése/fogadása (kapcsolattartás a partnerekkel)

Próbaverzió: teszt-webhely

 


Integrált Parkolási Rendszer

.A központi parkolási rendszer legfontosabb fukciói:

  • Automatáktól érkezett adatok rögzítése az adatbázisban.
  • Automaták beállításainak távoli vezérlése
  • Pótdíjazó készülékekről adatok fogadása
  • Nemzeti Mobilfizetési Rendszerrel kommunikációs kapcsolat
  • Pótdíjak ügymenetének teljeskörű támogatása
  • Parkolási bérletek nyilvántartása
  • NFC parkolási kártyák értékesítése, használatának nyomon követése (egyenleg-kezelés)
  • Piaci helyek értékesítése
  • Pénzügyi feladatok (számlázás, pénztárbizonylatok, stb...),
  • Statisztika

Próbaverzió: Központi vezérlő, Pótdíj modul, Piac modul, Pénzügyi modul, Iktató modul

A fejlesztés a Nort Kft-vel közösen készült.

 


Önkormányzati Integrált Vagyon-nyilvántartó és Ügyviteli Rendszer

A rendszer a Belváros-Lipótváros Vagyonkezelő Rt és az V. kerületi Önkormányzat megbízásából készült. Jellemzői:

  • Két intézmény adatbázisának közös használatát valósítja meg interneten keresztül (replikáció)
  • A teljes vagyonnyilvántartást és a vagyon muködtetéséből származó ügyviteli feladatokat egységes rendszerbe illeszti
  • Rugalmas modulszerkezete révén könnyen testreszabhatő, bővíthető
  • Térinformatikai rendszerrel segíti a statisztikai jelentések készítését
  • A bérleti szerződések készítésének folyamatát - az igénybejelentéstől a szerződés nyomtatásáig - a számítógép végzi
  • A kötelezettségvállalások nyilvántartásával - és ütemezésével - pénzügyi kimutatások készíthetőek
  • A rendszer nyomon követi a céggel kapcsolatos jogi események helyzetét, állapotát, perértékét és ezekrol összesített listákat készít

A rendszer felépítése: letöltés

A fejlesztés az Optima House Kft-vel közösen készült.

 


Kormányzati Döntés-előkészítést Támogató Rendszer< (KDTR)

A rendszert a Miniszterelnökség belső használatban üzemelteti. A KDTR működésének kialakításakor az alábbi feladatcsoportokat definiáltuk:

  • A kormányzati döntés-előkészítésben használt „irományok” nyilvántartása. (Irománynak azt a dokumentumcsoportot nevezzük, amely a döntés-előkészítést végigkíséri.)
  • Felhasználók nyilvántartása. (Egyes irományok felelőseit a nyilvántartott felhasználók közül lehet kiválasztani. A felelősök a felügyelt irományokban történt változásokat megtekinthetik, valamint a fontosabb változtatásokról emailt kapnak.)
  • Egyéb nyilvántartások, lehetőségek
  • Napirendek és összefoglalók készítése
  • Részletes keresési lehetőség

Rendszer leírása: letöltés

 


Közigazgatási Cafetéria (2010)

A rendszer a Miniszterelnöki Hivatal megbízásából készült. Minden közigazgatási szerv számára ingyenesen használható.
A köztisztviselői cafetériához a kereteket a köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvény (Ktv.) 49/F. §-a és a köztisztviselők cafetéria-juttatásának részletes szabályairól szóló 305/2009. (XII. 23.) Korm. rendelet (Korm. rendelet) biztosítja, azonban a cafetéria, mint rendszer szabályait egyéb jogszabályok tartalmazzák.

A szoftver a nyilatkozattételt támogatja, segítségével lehetséges:

  • a munkáltatói és munkavállalói törzsadatok importja vagy manuális rögzítése
  • a munkatársi cafetéria nyilatkozatok elkészítése
  • a munkatársak egyéni választásai alapján a megrendelésekhez a listák elkésztése
  • a havi juttatások adatainak listázása

Felhasználói kézikönyv: letöltés

 


EU2011 Elnökségi stábtagok felkészítésének támogatása

A rendszer célja a 2011-es EU elnökség stábtagjainak nyilvántartása, a felkészülések és a képzések támogatása, a folyamatos kapcsolat a résztvevőkkel, a szervezők tájékoztatása az elvégzett feladatokról.

Az EU2011 hivatalos oldala: https://eu2011kepzes.meh.gov.hu

 


„Pénzintézeti ellátási lánc folyamatok újjászervezése”

A megrendelő (Budapest Gazdasági Főiskola) számára a „Pénzintézeti ellátási lánc folyamatok újjászervezése” című kutatási projekthez egyedi informatikai alkalmazás kifejlesztésére és matematikai modell elkészítésére került sor.

A rendszer üzemeltetője a BGF.

 


Pénztárgép-számítógép kommunikációs driver-ek

A számítógépek - illetve számítógépes programok - és a Samsung/Fasy pénztárgépek speciális kommunikációs driverei az Alt Cash Kft megbízásából készültek