|
|
F E J L E S Z T É S E K
 |
Közszolgálati teljesítményértékelés (TÉR)
"Az ÁROP 2.2.5 „Humánerőforrás-gazdálkodás a központi közigazgatásban” című kiemelt projekt keretében megvalósuló teljesítményértékelési rendszer alapvető célja a közszolgálati tisztviselők teljesítményének javítása révén, a munkájuk végzéséhez szükséges kompetenciák (ismeret, tudás, készségek, képességek, szociális szerepek, én-kép, személyiségvonások, motiváció) fejlesztésével a szervezet célkitűzéseinek eléréséhez hathatósan hozzájárulni. Alapvető feladata pedig – az értékelési tényezők, valamint a mérési és az értékelési módszerek kombinált alkalmazásával – annak megállapítása, hogy a közszolgálati tisztviselő milyen mértékben és eredménnyel járult hozzá a szervezet céljainak eléréséhez."
A TÉR informatikai rendszere egységesen támogatja a Kttv. jogállású munkatársak (kb. 120.000 fő), illetve a Hszt. és Hjt. jogállású munkatársak teljesítményértékelését.
A rendszer 2015-ben kibővült a "Kompetencia-tesztek" felhasználói alapmodullal.
A rendszer üzemeltetője a BM Közszolgálati Személyzetfejlesztési Főigazgatóság.
A TÉR hivatalos oldala: http://ter.gov.hu
|
 |
Common Assessment Framework (CAF)
"Az Európai Unió közigazgatásért felelős főigazgatói 2012-ben jóváhagyták a Közös Értékelési Keretrendszer (CAF modell) továbbfejlesztett verzióját, ami alapján a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium elkészítette a modell új, nemzeti változatát. Az új CAF modell online alkalmazásának elősegítése érdekében fejlesztettük tovább a korábban már sikeresen működő, valamennyi közigazgatási intézmény számára ingyenesen használható CAF online rendszert. A szolgáltatás támogatja a CAF önértékelési folyamat teljes körű, felhasználóbarát, elektronikus megvalósítását.
Reméljük, hogy a rendszer alkalmazása megkönnyíti Önök számára a CAF önértékelést, amely segítséget nyújt szervezete teljesítőképességének növeléséhez, közigazgatási szolgáltatásai minőségének javításához."
A rendszer üzemeltetője és módszertani támogatója a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium.
A CAF hivatalos oldala: https://caf.gov.hu
|
 |
Közszolgálati Statisztikai Információs Rendszer (KÖZSTAT)
"A Magyary Zoltán Közigazgatás-fejlesztési Program kiemelt feladatként határozza meg a közigazgatás személyi állományának megújítását, a közszolgálati életpályák fokozatos kialakítását. E célkitűzések megvalósítása számos kormányzati döntés meghozatalát teszi szükségessé, amelyek magas színvonalú szakmai előkészítése elképzelhetetlen egy folyamatosan működő, korszerű vezetői döntéstámogatási információs rendszer nélkül. Az „Új közszolgálati életpálya” című ÁROP-2.2.17-2012-2013-0001 projekt keretében megvalósított Közszolgálati Statisztikai Adatbázis (KÖZSTAT) lehetővé teszi a rendszeres és eseti közszolgálati statisztikai adatgyűjtések végrehajtását, emellett az adatbázis támogatja a nemzetközi adatszolgáltatások teljesítését, valamint – a Kormány által meghatározott körben – a közvélemény tájékoztatását."
A rendszer üzemeltetője a BM Közszolgálati Életpálya Fejlesztési Főosztály.
A KÖZSTAT hivatalos oldala: https://kozstat.gov.hu
|
 |
Feladatkezelő Központ
A szervezetek ügymenetében, illetve a dolgozók feladatainak megoldásaihoz a technikai eszközök (elektronikus adattárolók, internet, egyszerűen használható és gyors információs csatornák, tudásbázisok, intelligens eszközök, stb…) jelentős támogatást biztosítanak. Ennek következménye, hogy ugyanannyi idő alatt több feladat elvégzésére vagyunk képesek: az egyes tevékenységek elvégzéséhez kevesebb időre van szükségünk, ezért a napi feladataink száma megnövekedett.
A rendszer célkitűzései:
- Legyen rend a szervezet feladatainak nyilvántartásában
- Legyen felelőse minden feladatnak
- Legyen mérhető a végrehajtás hatékonysága
- A mérések tegyék lehetővé a hatékonysági problémák felismerését
A rendszer felépítése: letöltés
Próbaverzió: teszt-webhely
|
 |
"DC-Store" - Webes Vállalatirányítási Rendszer
A rendszerek funkciói az alábbi területeket fedik le
- Számlázás, számlanyilvántartás
- Készletek nyilvántartása, beszerzések-eladások nyomonkövetése, leltárkészítés
- Több raktár használata
- Szerzodés-nyilvántartás, szerződések alapján automatikus számlagenerálás
- Bérbeadott eszközök nyilvántartása, munkalapok kezelése
- Árurendelések figyelése, koordinálása, elemzése
- Paraméterezheto statisztikai kimutatások, listázások, jelentéskészítés a hivatalok felé
- Stratégiai döntések elokészítése, menedzselése
- Projektekhez kapcsolt email-ek küldése/fogadása (kapcsolattartás a partnerekkel)
Próbaverzió: teszt-webhely
|
 |
Integrált Parkolási Rendszer
.A központi parkolási rendszer legfontosabb fukciói:
- Automatáktól érkezett adatok rögzítése az adatbázisban.
- Automaták beállításainak távoli vezérlése
- Pótdíjazó készülékekről adatok fogadása
- Nemzeti Mobilfizetési Rendszerrel kommunikációs kapcsolat
- Pótdíjak ügymenetének teljeskörű támogatása
- Parkolási bérletek nyilvántartása
- NFC parkolási kártyák értékesítése, használatának nyomon követése (egyenleg-kezelés)
- Piaci helyek értékesítése
- Pénzügyi feladatok (számlázás, pénztárbizonylatok, stb...),
- Statisztika
Próbaverzió:
Központi vezérlő,
Pótdíj modul,
Piac modul,
Pénzügyi modul,
Iktató modul
A fejlesztés a Nort Kft-vel közösen készült.
|
 |
Önkormányzati Integrált Vagyon-nyilvántartó és Ügyviteli Rendszer
A rendszer a Belváros-Lipótváros Vagyonkezelő Rt és az V. kerületi Önkormányzat megbízásából készült. Jellemzői:
- Két intézmény adatbázisának közös használatát valósítja meg interneten keresztül (replikáció)
- A teljes vagyonnyilvántartást és a vagyon muködtetéséből származó ügyviteli feladatokat egységes rendszerbe illeszti
- Rugalmas modulszerkezete révén könnyen testreszabhatő, bővíthető
- Térinformatikai rendszerrel segíti a statisztikai jelentések készítését
- A bérleti szerződések készítésének folyamatát - az igénybejelentéstől a szerződés nyomtatásáig - a számítógép végzi
- A kötelezettségvállalások nyilvántartásával - és ütemezésével - pénzügyi kimutatások készíthetőek
- A rendszer nyomon követi a céggel kapcsolatos jogi események helyzetét, állapotát, perértékét és ezekrol összesített listákat készít
A rendszer felépítése: letöltés
A fejlesztés az Optima House Kft-vel közösen készült.
|
 |
Kormányzati Döntés-előkészítést Támogató Rendszer< (KDTR)
A rendszert a Miniszterelnökség belső használatban üzemelteti. A KDTR működésének kialakításakor az alábbi feladatcsoportokat definiáltuk:
- A kormányzati döntés-előkészítésben használt „irományok” nyilvántartása. (Irománynak azt a dokumentumcsoportot nevezzük, amely a döntés-előkészítést végigkíséri.)
- Felhasználók nyilvántartása. (Egyes irományok felelőseit a nyilvántartott felhasználók közül lehet kiválasztani. A felelősök a felügyelt irományokban történt változásokat megtekinthetik, valamint a fontosabb változtatásokról emailt kapnak.)
- Egyéb nyilvántartások, lehetőségek
- Napirendek és összefoglalók készítése
- Részletes keresési lehetőség
Rendszer leírása: letöltés
|
 |
Közigazgatási Cafetéria (2010)
A rendszer a Miniszterelnöki Hivatal megbízásából készült. Minden közigazgatási szerv számára ingyenesen használható. A köztisztviselői cafetériához a kereteket a köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvény (Ktv.) 49/F. §-a és a köztisztviselők cafetéria-juttatásának részletes szabályairól szóló 305/2009. (XII. 23.) Korm. rendelet (Korm. rendelet) biztosítja, azonban a cafetéria, mint rendszer szabályait egyéb jogszabályok tartalmazzák.
A szoftver a nyilatkozattételt támogatja, segítségével lehetséges:
- a munkáltatói és munkavállalói törzsadatok importja vagy manuális rögzítése
- a munkatársi cafetéria nyilatkozatok elkészítése
- a munkatársak egyéni választásai alapján a megrendelésekhez a listák elkésztése
- a havi juttatások adatainak listázása
Felhasználói kézikönyv: letöltés
|
 |
EU2011 Elnökségi stábtagok felkészítésének támogatása
A rendszer célja a 2011-es EU elnökség stábtagjainak nyilvántartása, a felkészülések és a képzések támogatása, a folyamatos kapcsolat a résztvevőkkel, a szervezők tájékoztatása az elvégzett feladatokról.
Az EU2011 hivatalos oldala: https://eu2011kepzes.meh.gov.hu
|
 |
„Pénzintézeti ellátási lánc folyamatok újjászervezése”
A megrendelő (Budapest Gazdasági Főiskola) számára a „Pénzintézeti ellátási lánc folyamatok újjászervezése” című kutatási projekthez egyedi informatikai alkalmazás kifejlesztésére és matematikai modell elkészítésére került sor.
A rendszer üzemeltetője a BGF.
|
 |
Pénztárgép-számítógép kommunikációs driver-ek
A számítógépek - illetve számítógépes programok - és a Samsung/Fasy pénztárgépek speciális kommunikációs driverei az Alt Cash Kft megbízásából készültek
|
|
|
|